B2B e-kereskedelem

KÉSZEN ÁLL AZ E-KERESKEDELEMRE?


Mivel a B2B e-kereskedelem 2027-re várhatóan eléri a 27 billió dollárt és az Egyesült Államokban az összes B2B értékesítés 13,1%-át tette ki 2021-ben, a B2B vállalatok világszerte újrakalibrálják vevői stratégiáikat.




A szállítási értesítések felajánlásától kezdve a helyi nyelven történő információszolgáltatásig van néhány nagyon egyszerű módja annak, hogy optimalizálja weboldalát, hogy gyorsabb növekedést érjen el. Tudta, hogy a B2B-vásárlók 91%-a megnézi a rendelkezésre álló szállítási opciókat, mielőtt a pénztárig eljut, és 46%-uk elhagyja a kosarat, ha korlátozott szállítási lehetőségeket talál? Rengeteg lehetőség van a növekedésre - és ezek a lehetőségek az Ön kezében vannak.

Globális jelenlétünk, alapos piaci ismereteink, valamint egyszerű, gyors és rugalmas szállítási lehetőségeink azt jelentik, hogy az út minden szakaszában Ön mellett állunk.

Vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal még ma, hogy megbeszéljük, hogyan vihetjük előre vállalkozását.


AZ E-KERESKEDELEM ÁTALAKITJA A B2B-T


A B2B világ intenzív változások időszakán megy keresztül. 2025-re a beszállítók és a vevők közötti B2B értékesítési kapcsolatok 80%-a digitális csatornákon keresztül fog zajlani.

Töltse le B2B e-kereskedelmi tanulmányunkat, hogy útmutatót kapjon az online kereskedelemről.

JOIN

Twitter

LinedIn



A B2B E-KERESKEDELMI Piac 2027-ben 27 TRILLIÓ USD-t céloz meg - ez körülbelül hatszor több, mint a B2Cv PIAC.




HÁROM JELENTŐS TREND B2B E-KERESKEDELEMBEN.

  1. Vertikális piaci modell
    A vertikális piacterek specializálódnak és értéknövelt szolgáltatásokat kínálnak. A globális B2B piac mérete bőséges teret enged a vertikális piacterek megjelenésének.
  2. Mobil B2B e-kereskedelem
    A mobilon keresztüli értékesítés és marketing egyre fontosabbá válik; az okostelefonok növekvő jelentősége a B2B vásárlási ciklusban mind a beszállítók, mind a marketingesek számára elengedhetetlenné teszi az alkalmazkodást.
  3. Perszonalizáció
    A személyre szabás javítja az ügyfélélményt. A beszállítók mostanában a különböző érintkezési pontokon gyűjtött nagy mennyiségű adatot használják fel a B2B vásárlási élmény személyre szabásához.



NEM TUDJA, HOL KEZDJE EL A B2B E-KERESKEDELMI ÚT OPTIMALIZÁLÁSÁT?


A digitalizáció térnyerése megváltoztatja a hagyományos B2B megközelítést, és a vállalatok a B2C gyakorlatokból tanulnak az azonnaliság új korszakában. Fedezze fel a globális B2B e-kereskedelemmel kapcsolatos legfrissebb ismereteinket, és tudja meg, hogyan alakíthatják át az e-kereskedelemben tapasztalható sikeres példák az Ön vállalkozását.

JOIN

Twitter

LinedIn


HOGYAN VÁLTOZTATJA MEG AZ E-KERESKEDELEM B2B-T


A B2B-tér korai nyertesei sikeresen integrálták a bevált e-kereskedelmi vásárlási élményeket, hogy biztosítsák külföldi sikerüket. Töltse le tanulmányunkat, hogy alaposabban megértse, hogyan igazíthatja vállalkozását ezekhez a gyakorlatokhoz a siker érdekében.

JOIN

Twitter

LinedIn