Visszaküldés okosan

Hogyan kovácsolj előnyt kereskedőként a visszaküldésekből?

Nem számít, mennyire figyelsz minden részletre a webáruházadban, nem tudod elkerülni a termékek visszaküldését. Ezért az okos szolgáltatók azzal különböztetik meg magukat a versenytársaktól, hogy a lehető legegyszerűbbé és ügyfélbaráttá teszik a visszaküldési folyamatot. A megrendelési folyamat részeként az ügyfél tudni szeretné, hogy milyen visszaküldési lehetőségei vannak és ezek milyen költségekkel járnak. A visszaküldési folyamatról szóló egyértelmű kommunikáció növeli az ügyfelek bizalmát. Ez több eladást és kevesebb kosárelhagyást eredményez.

Megoldások az áruk visszaküldésére

A DHL Express professzionális és világméretű visszaküldési megoldásokat kínál ügyfeleinek. Ön választja ki a webáruházának legmegfelelőbb szolgáltatást, és online megoldásainknak köszönhetően a visszáru beállítása is egyszerű! Ideális a megrendelések visszaküldéséhez, importküldeményekhez és garanciális javításra szoruló termékekhez. Rugalmas behozatali és visszaküldési lehetőségeket kínálunk.

Intelligens címkék

Nyomtassa ki a visszaküldési címkét a feladási fuvarlevéllel egyidőben
  • Készítsen elő mindent előre: nyomtassa ki és helyezze a visszaküldési címkét közvetlenül a kimenő csomagba.
  • Miután létrehozta online megrendelését, kinyomtathatja a visszaküldési címkét, a vámszámlát és akár a visszaküldési utasításokat is, és közvetlenül a küldeményhez csatolhatja őket.
Visszaküldési utasítások e-mailben
  • A dokumentumokat és az utasításokat e-mailben továbbítja az ügyfélnek.
  • Könnyen küldje el e-mailben a visszaküldési címkét, mellékelve az utasításokat és a számlát egy linkkel, hogy az ügyfél kitölthesse a futárral küldött borítékot.
Webáruházi rendelés-visszatérítés integráció (API)
  • Adja hozzá a visszatérítési API-t a weboldalához; ez lehetővé teszi, hogy ügyfele közvetlenül a webes környezetben kérhessen termékvisszatérítést.
  • A visszaküldési szabályaitól függően egy visszaküldési címke jelenik meg az ügyfél böngészőjében. Ügyfele kinyomtatja a címkét, és felragasztja a csomagra. Megbeszélhet egy időpontot a futárral történő átvételre, vagy a csomagot saját maga adhatja le egy DHL-Service Pointban (országspecifikus)

DHL Service Pointok - mert ez a jövő

A DHL Service Point üzletben mindenki gyorsan és egyszerűen küldhet, fogadhat és küldhet vissza küldeményeket (országonként eltérő az elérhető szolgáltatások köre). Nincs többé szükségtelen várakozás a futárra; egyszerűen küldje el, fogadja vagy küldje vissza az Önnek megfelelő időpontban. A DHL Service Point üzletek kiterjedt globális hálózata kiváló rugalmasságot és kiszolgálást biztosít.

Hol van a hozzám legközelebbi DHL-Service Point?

Az Ön DHL Express visszatérítési előnyei

  • Rugalmas szállítási lehetőségek
  • Nagyobb választék és kényelem az ügyfél számára
  • Jobb szolgáltatás a világméretű visszatérési szolgáltatással
  • Növekvő értékesítés
  • Több hűséges ügyfél