WEBSITE HEALTH CHECK

Mennyire erős az online kereskedési tevékenysége?

Készen áll vállalkozása a kemény versenyre? A mai fogyasztók hozzászoktak az online vásárláshoz, és igényesebbek, mint valaha. Tegye fel magának a következő kérdéseket, hogy megtudja, mennyire áll készen a weboldala a nemzetközi kereskedésre, és töltse le ingyenes e-könyvünket, hogy segítsünk vállalkozásának szintet lépni az e-kereskedelem terén.

Webshop állapotfelmérés

Kérdőív
Ha még nem kínál nemzetközi vásárlási lehetőségeket a weboldalán, megváltoztathatja vállalkozása irányát a gyorsan növekvő online értékesítés bevezetésével. Azok a kiskereskedők, akik megnyitották kínálatukat a nemzetközi vásárlók felé 10-15%-kal növelték eladásaikat, és ez a szám várhatóan tovább nő.
Míg nyilvánvalónak tűnhet, hogy webhelye nemzetközi vásárlási és szállítási lehetőséget kínál, nem szabad a véletlenre bíznia. Hogyan?A nemzetközi kereskedelmet bemutató banner elhelyezését javasoljuk weboldalán, amely jól láthatóvá teszi az alapvető információkat. Tudassa vásárlóival azonnal, hogy külföldön is megvásárolhatják termékeit.
Ha webhelye nem alkalmazkodik a vevői anyanyelvéhez, az eladás elveszhet a fordításban. A vásárlók több mint fele (56%) a lefordított információt fontosabbnak tartja az árnál, amikor eldönti, hogy melyik weboldalon vásárol.
A fizetés egyszerűsítése az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy az ügyfelek meghozzák a végső vásárlási döntést. Majdnem minden vásárló (98%) szeretné, ha a saját pénznemében fizethetne. Az egyes piacokon népszerű fizetési lehetőségek elfogadása nagyon fontos lehet, és világszerte nagy eltéréseket mutathat. Hollandiában például az online vásárlók 56%-a használja az iDeal-t, Magyarországon pedig még többen a SimplePayt. Egy másik példa: Kínában több mint 300 millió vásárló regisztrálta fizetési kártyáját a WeChat üzenetküldő alkalmazásbann.
Bár a nemzetközi szállítmányok nagy távolságokat tudnak megtenni, a vevők azonnal akarják őket - minden 10 dollárból, amit nemzetközi értékesítésre költenek, 1 dollár megy el egy expressz rendelésre. Miért jó ez Önnek? A prémium szállítási lehetőségekkel rendelkező kiskereskedők 60%-kal gyorsabban növekednek, mint azok, akiknek csak standard kiszállításuk van.
Az ügyfelek folyamatosan aggódnak a később felmerülő rejtett költségek vagy díjak miatt. A vámok és adók kellemetlen meglepetést okozhatnak a nemzetközi vásárlóknak, ha nem fizetik ki őket előre. Ha a "Szállítás és vámfizetés" (DDP) opciót ajánlja fel, ezek a vámok és adók az Ön, mint eladó számára kerülnek felszámításra, és a vevő megspórolja ezt a plusz költséget. A DDP-t kínáló kiskereskedők kétszer olyan gyorsan növekednek, mint azok, akik nem kínálnak DDP-t. A DHL 20 legnagyobb e-kereskedelmi ügyfele közül 15 használja a DDP-t..
Az emberek átlátható megrendelést és a részletek menet közbeni megváltoztatásának lehetőségét szeretnék. A kézbesítési értesítéseken keresztül történő kapcsolattartás lehetővé teszi, hogy ezeket az opciókat felajánlja. És ez kifizetődő. Az első alkalommal sikeres kézbesítés aránya több mint 15%-kal nő, ha van kézbesítési értesítés. A DHL on-demand-delivery igény szerinti kézbesítés az összes e-kereskedelmi küldemény 90%-át lefedi, az értesítéseket több mint 45 nyelven és több mint 150 országban kézbesítik.
Ha az ügyfelek átfogó és felhasználóbarát visszaküldési rendszert látnak, akkor bátrabbak és szívesebben költenek az Ön weboldalán. A vásárlók körében nagyon népszerű az egyszerű visszaküldés - 92%-uk valószínűleg a jövőben is ugyanattól az eladótól vásárolna, aki ezt a szolgáltatást kínálja. A DHL visszaküldés kényelmes: Az ügyfelek a csomagokat a kiválasztott pontokon adhatják vissza, vagy elintézhetik, hogy az általuk választott időpontban, otthonról vagy a munkahelyükről vegyék át őket.
Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, hogy elküldhessük Önnek személyre szabott eredményeit, és letölthesse a "Tool your business for global e-commerce success" című e-könyvünket.