Igény szerinti kézbesítés
Az ügyfelek értékelik a választási lehetőségeket a szállítási lehetőségek tekintetében. Amellett, hogy proaktív módon a lehető legnagyobb átláthatóságot és nyomon követhetőséget biztosítjuk számukra, elősegítjük a partner kereskedőink márkájába vetett bizalmat és növeli az ügyfelek hűségét. Ha jól csinálja,az hihetetlenül jövedelmező lehet vállalkozása számára.
Az igény szerinti kézbesítés (on-demand-delivery) maximális ügyfél-elégedettséget biztosít.
Mostantól kezdve az ügyfelei akkor kapják meg az online vásárlásaikat, amikor az számukra a legmegfelelőbb. A DHL igény szerinti kézbesítési szolgáltatása (ODD) számos kényelmes és rugalmas kézbesítési lehetőséget kínál a vevőinek. Más szóval, az Ön ügyfelei megválaszthatják, hogy a DHL Express hol és mikor kézbesíti csomagjukat. A DHL Express így biztosítja, hogy a szállítás ugyanolyan zökkenőmentes legyen, mint az online vásárlás.
Mit szeretnének a vásárlók?
- Maximális rugalmasság és kényelem.
- Proaktív értesítések SMS-ben vagy e-mailben a megrendelt szállítmányokról a várható szállítási dátummal.
- A lehetőség, hogy eldönthessék, hogyan, hová és mikor történik a szállítás, a számukra legmegfelelőbb időpontban.
Mit kínál a DHL Express?
- A DHL Express ODD szolgáltatása rugalmasságot kínál a címzettnek. Ön mint vásárló dönti el, hogy hová és mikor kézbesítik a küldeményét.
- Az ODD-vel Ön mint feladó választhat, hogy folyamatosan tájékoztassa ügyfeleit a szállítmány útjának előrehaladásáról.
- A címzett online dönti el, hogy melyik szállítási mód a legmegfelelőbb számára.
Hozza ki a legtöbbet az online világból
A DHL Express ODD megfelel az e-kereskedelmi piac rugalmas igényeinek. Ügyfelei néhány kattintással eldönthetik, hogy hol és mikor szeretnék átvenni a küldeményt. A DHL Express az egyetlen olyan szolgáltató, amely ezt a szolgáltatást széles körben kínálja. Az On Demand Delivery több mint 45 nyelven és 150 országban érhető el, lefedve a globális kereskedelem és az online kiskereskedelem nagy részét. Az ODD segít megkülönböztetni webáruházát a versenytársaktól, növeli az online konverziót és javítja a vásárlói élményt.
Boldog ügyfelek? Használja a DHL On Demand Delivery szolgáltatást!
Amint a küldeményt átadja a DHL Expressnek, a címzett azonnal kap egy SMS-t és/vagy e-mailt a kézbesítés várható időpontjáról. Az üzenet tartalmaz egy linket az ODD rendszerhez, amely bármely okostelefonról, táblagépről vagy számítógépről könnyen elérhető.
Az ODD-vel az ügyfelek dönthetnek arról, hogy hogyan, hová és mikor szállítják ki a küldeményt.
A kézbesítés napján a címzett kap egy újabb SMS-t és/vagy e-mailt, hogy pontosan tudja, mikorra számíthat a csomagjára. Ellenkező értesítés hiányában a csomagot egyszerűen az eredeti címre kézbesítjük.
SMS-ünknek és e-mailjeinknek köszönhetően a DHL Express biztosítja, hogy a címzett mindig tudja, hogy a csomagja mikor kerül kézbesítésre. A rugalmas szállítási lehetőségek kevesebb visszaküldést is jelentenek Önnek, mint feladónak.
HOGYAN MŰKÖDIK az IGÉNY SZERINTI KÉZBESÍTÉS (ODD)?
Az igény szerinti kézbesítés (ODD) egy olyan szolgáltatás, amelynek célja a sikertelen kézbesítések számának csökkentése és a címzett élményének javítása, ezáltal a kapcsolódó szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az SMS üzenetben és e-mailben küldött értesítések folyamatosan tájékoztatják ügyfeleit a várható szállítási időről.
KINEK HASZNOS AZ IGÉNY SZERINTI KÉZBESÍTÉS?
Az igény szerinti kézbesítés (ODD) mind magánszemélyek, mind vállalkozások számára tökéletes, akik otthonról dolgoznak és csomagokat kapnak otthonról. Ez az otthoni irodai dolgozókra éppúgy vonatkozhat, mint például a mobil dolgozókra, akik az anyagokat azonnal ki tudják hajtani, amint leszállítják őket.....
Színes Kereskedelmi Hírek
Szerezze be a nemzetközi üzleti lehetőségek kiaknázásához szükséges információkat és tanácsokat.